Klädshopen öppen med "unika" erbjudanden

Nu öppnar vi upp klädshopen en sväng till för 2024. Den är öppen tom 22/9. Passa på att uppdatera garderoben inför vintern och vårsäsongen 2025!

Denna gång har vi, för första gången sedan vi bytte leverantör, damvarianter på överdragsjacka och tävlingströja - ett unikt tillfälle att komplettera din uppsättning!

Vi lägger också till en tillfällig gäst i "Warm up vest", en väst i lite varmare softshell som passar bra till vinterns träning.

En nyhet är ett headband (5 cm brett) "svettband" i elastiskt material som nu finns i Lännafärger.

Information om hur du loggar in i shopen och gör din beställning hittar du här:  Klubbkläder (lannaif.se)

Klubbträningsplanering hösten -24

• 27 aug 2024

Hej

I våras genomförde vi st klubbträningar där vi samarbetade med Rasbo IK orientering.

Vi har för avsikt att fortsätta samarbetet och dela på träningarna i höst.

Nu i kväll drar vi igång med en klubbträning där vi provspringer DM-natt banorna. Se tidigare LÄNK. Sören håller i träningen.

Medel-KM - 5 september

• 19 aug 2024

5 september kör vi Medel-KM tillsammans med Rasbo och Rånäs, arrangeras av Länna.

In på Eventor och anmäl dig!

Medel-KM

25-manna

• 12 aug 2024

image: 25-manna

Visst vill du vara med och spring aen sträcka på 25-manna i vårt Länna lag lördagen den 12 oktober.

Anmäl ditt intresse här, både om du kan och vill men också om det inte passar dig just i år.

Mer information om 25manna finns på eventor